28 Şubat 2017 Salı

Ezgi'nin Hamilelik Günlüğü - 22. Hafta

'Hayır'lı günler sevgili okuyucular;

Bu hafta havalar güzel gidecek diye, baharlık - yazlık ne kadar etek ve elbisem varsa (ki hiç pantolonum olmadığını düşünürsek sadece onlar var) döktüm. Heyecanla bir bir denedim, şu süreçte hangisi bana olur diye. Sonuç: Tam bir hüsran. Ben anlayamıyorum, tüm hamileliği boyunca tek hamile kotu alanlar, normalde giydikleri etekleri giyebilenler, kazakları aynı şekilde olanlar uzaylı mı? Yoksa bende mi bozukluk var? Hiçbiri olmadı desem yerdir. Etekler popo hizasında kalırsa kapanmadı ya da lastikleri çok sıktı, elbiselerin sırtı kapanmadı. Yahu ben daha 5,5 aylık hamile iken, bu sürecin sonunda bana ne olacak merak ediyorum. Büyük heyecanlar içindeyim (!) Tabii bu durum evde yine küçük çaplı krize neden oldu; ben söylendim durdum, koca kişisi de yenisini alırız bir şey olmaz diyerek beni sakinleştirdiğini sanarken iyice sinir oldum. Sonuçta baharda ben don - sütyen gezeyim diyorum, çünkü sadece şu süreç için yeni kıyafet alma fikri hem maddi hem manevi beni çok yoruyor. Fena olmaz, hamile hamile sokağa çıkıp bir de donla gezerek yeni bir akım başlatabilirim belki ya da taşlanırım. 
Kilo cephesi böyle devam ederken, bu hafta doktor kontrolüm vardı. Aldığım kilo üzerine pek de konuşmadı bu sefer doktorum çünkü evdeki tartının saklandığını, benim yediklerimin listesini ben ağzımı açmadan koca anlatınca, doktor inandı bu sefer. Hatta bana acımış bile olabilir. Hala umutlu ama kendisi, 16 17 kiloda kalsak yeter diyor. Bense 20'leri çok geçmeyeyim derdindeyim. Onun dışında bebemiz sağlıklı, kritik bir konu hakkında kesin olmayan bir belirti gördü ama bir sonraki randevuya kadar çok da bahsedip canımı sıkmak istemediğimden bu hafta es geçiyorum. 3 hafta sonraki kontrolde netleşir diyerek o zamana atıyorum. Antibiyotik kullanmak zorunda kaldığım bakteriler için de yine vajinal kültür verdim. Sonucunu bekliyorum, umarım vücuttan yok etmeyi başarmışımdır onları da yeni bir iğneye maruz kalmayız oğlumla ben. Hamilelikten önce saçlarım belime kadardı ve ben gayet seviyordum. Ama başlarda ağrılarımın tavan olduğu süreçte, bir kestirsem mi diye fikir öne atıp iki anne tarafından gaza getirilip, gittim omuzların az yukarısında kestirdim. Kestirdiğim günden beri pişmanım. Çok uzun zaman kısa saç da kullanmama rağmen, sanırım kilo aldığım için uzun saçlı olsam daha iyi hissedecek gibi hissediyorum. Şimdi omuzlardan bir parmak aşağıda ve doğuma kadar göğsüme gelir mi diye düşünüyorum. Hani gebelikte çok hızlı uzuyordu saçlar! Benimki bana küstü de iyice yavaşladı gibi geliyor uzaması. Ha gayret diyerek okşamadığım kaldı onları. 

Güzellikten dem vururken değinmeden geçemeyeceğim, ablam bana doğal yağlardan (BYBO'da verilen tariflerden birinden hareketle) vücut kremi yapmış, geçen hafta gönderdi. O nasıl güzel bir kıvam demek istiyorum. Pul pul olan bacaklarıma deva oldu, göbeğime popoma bol bol sürüyorum ki bari çatlamasın diye. Bir de doğal olduğunu bilmenin rahatlığı var ki tadından yenmez :) Bu hafta annem bize geldi gitti. Canımın çektiği yemeklerden yaptırdım, anne yemeği modunda takıldım. Biraz naz yaptım, biraz konuştum, az hazırlık moduna girdim. Başbaşa bir kere dışarı çıktık, yürüdük, yedik. İyi geldi ikimize de. Arada kendime doğum zamanı için lazım olabilecek bir gecelik aldım. Zara Home çok güzel indirme girmişti ve son kalan geceliği aldım. Bol düğmeli, devasa genişlikte dizlerde dümdüz bir gecelik. Aradan bu da çıkmış oldu. 

Bu hafta aynı zamanda ablamdan gelen İKEA yatağı yapmak için hazırlığa giriştik ama 'o da ne vidalarda baya bir eksik var'. İki defa taşındıkları için bir şekilde kaybolmuşlar. Bize mecburi İKEA yolu gözüktü, (normalde satmıyorlarmış) adamlara yalvaracağım bakalım verecekler mi? Kurs iki haftadır, bir önceki dönemlilerin sınavları yüzünden hafta içi akşamları biraz daha rahattı. Lakin güzel zamanlarım bitiyor. Yeni hafta ile beraber bir ay boyunca aralıksız beni nerede bulacağımızı biliyoruz, tahta sıralarda, elimde tost ya da sandviçle! Bel ağrılarım ve kabızlık seviyem bakalım ne raddeye gelecek. Akşamları sırada uyuyakalmasam bari... 

Bu haftalık da haberler böyle. Gelecek hafta görüşmek üzere. 

 Sevgiler Ezgi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım