9 Ocak 2015 Cuma

Melek'in Hamilelik Günlüğü — 12. Hafta

Herkese Merhaba,

Bu hafta acıkmaya başladı galiba bizim minik ☺. Akşamları mümkün olduğunca erken yemek yiyip sonrasında da başka bir şey yememeye çalışıyorum. Ama 11+1 olduğum gece iki kere uykumdan uyandım. Bazı sitelerde okumuştum, böyle durumlar olabiliyormuş. Ama benim zaten öncesinden yeterli miktarda kilom olduğu için bebeğime stoktaki yağlardan tüketmesinin daha iyi olacağını söyleyerek uyumaya devam ettim ☺. Yanlış mı yaptım acaba? Sabah yine kendi tartımda 68,5 kilo çıktım. Göbişim biraz şişse de kilom hala en baştaki gibi. İnşallah bir süre daha böyle devam edebilirim. Tek sıkıntı mide yanmalarım. Bunun rivayet edildiği gibi saç çıkması ile bir ilgisi yokmuş. Galiba kaslarda olan değişiklikler nedeniyle mide kaslarında da bazı zayıflamalar oluyor ve bu yanmalar bu sebeple ortaya çıkıyor. 

11+6 olan gün ikili test yaptırmaya gittik. Bizim minik yine boyuna göre 12+6 çıktı. Maaşallah ense kalınlığında ve diğer ölçümlerinde sorun görünmedi. Kan tahlilini de verdik. Ama doktorumuzun ön görüsü onun da normal çıkacağı yönünde. Görüntülemeye önce karın ultrasonu ile başladık. Ama iyi görüntü alınamadı. Benim gibi Hibor kullanan hastalarda sıklıkla buna rastlıyorlarmış. Bir de bebişimiz uygun pozisyonu almak için biraz uğraştırdı. Sonuçta vajinal ultrasona bakmaya karar verdi doktorumuz. Neyse ki burada uygun pozisyonu yakaladık. Doktor karnıma bastırdıkça bebek hopluyor, zıplıyor. Eşim dedi ki "siz böyle bastıkça onu yerinden ediyorsunuz sanırım." Ense kalınlığı çok şükür istenilen ölçülerde çıktı. Beyin loblarını gördük. Omurgaları, kan akışını, kalp atışını yine dinledik. Aslında görüntüleme öncesinde hemşire %90 oranında cinsiyetini görebileceğimizi söylemişti. Doktorumuz çok uğraştı ama bizim bebiş biraz utandı sanırım :)) Bu sefer kısmet değilmiş. 

Size daha önceden bahsettiğim tüp bebekte görünmeyen masraflar 12+0 olduğunda son bulacak sanıyordum. Meğer daha hepsi bitmiyormuş. Bir kısmına devam edecekmişim. Bu konuda geç keşfettiğim devlet hastanesinden yararlanıyorum. Ama ona da gitmek için hep işyerimden izin almam gerekiyor. Fazladan 2 defa daha hastaneye gitmem gerekecek bu ay. Neyse sağlıklı olsun da yapacak bir şey yok… Artık cümlealeme ilan etmek için sabırsızlanıyorum. Bakalım göbişim ne zaman anlaşılır hale gelecek?

Haftaya görüşmek üzere...

Melek

1 yorum:

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım