28 Ekim 2014 Salı

Melek'in Hamilelik Günlüğü — 11. Hafta

Herkese Merhaba,

Ne olduysa 10+0 olduktan sonra olmaya başladı. Göbeğim şişmeye başladı. Alttan şişse anlayacağım ama göbek deliğimin üzerinden başlayan bir şişlik var. Tartıya göre 1 kilo aldım. Ama bu sadece geçen hafta yediğim 2-3 makarna olabilir mi? Şişlik filan idare diyorum ama esas sorun sinir bozukluğu… Bu ilaçlar inşallah 2 hafta içerisinde bitecek. Hem cep telefonumun uyarı için çalmasından hem de bu ilaçları görmekten bıktım… İnşallah hormonlara bağladığım ruh halim de bir nebze düzelir. Zaten dinlenmek için haftasonları neredeyse hiç evden dışarı çıkmıyorum. Eğer çıkarsam da sadece eşimle markete ya da gerekli diğer işleri halletmek için. 


Ben ki tek başına dolaşmaktan, araba kullanmaktan, kendi işini kendi yapmaktan bu kadar zevk alan, bu şekilde dinlenen biri olarak şu anki halim beni sanki daha da asabileştiriyor. Eşimin her söylediğine çok alınıyorum. Evet belki alınacağım şeyler, ama gelip özür dilese bile uzatmaya devam ediyorum. Onu da çaresiz hale getiriyorum. Sonuç mutsuz bir çiftin ev hapsi oluyor. Böyle olsun istemiyorum. En çok mutlu geçirmek istediğim zamanları kavga ederek geçirmek istemiyorum. Herkes bu zamanları böyle mi yaşıyor? 

10+5 olduğunda yine ilaçlarımı yazdırmak için devlet hastanesine gittim. Maaşallah bizim bebiş 11+5 boyutuna ulaşmış. Erkek olacak, babasına çekecek o yüzden iri yapılı görünüyor diyemiyorum. Çünkü halası da babası ile aynı boyda, tüm aile iri yapılı ve uzun. Yani uzun boylu bir kız olma ihtimali de halen devam ediyor bence ☺ Artık karından yapılan ultrasonda bile daha net görünür oldu miniğimiz ☺. 

Sabah eşim olmadan gitmiiştim doktora. Akşam resmini babasına göstermek çok sevindiriciydi… Bu doktorum da ikili test yaptıracaksam bu sıralarda muayeneye gitmemi söyledi. İkili test için devlet hastanesindeki teste güvenmiyormuş. Ama üçlü test yapılacaksa burada yaptırabilirsiniz dedi. İkili test için de bir doktor tavsiye etti. Bir doktor başka bir doktoru tavsiye ettiği için ben de burada yazmaya sakınca görmüyorum. Doç. Dr. Zeki Şahinoğlu. Benim sağlık sigortam Acıbadem Hastanesi haricinde doğum garantisini kullanarak muayene olursam garantiyi iptal ediyor. Bu nedenle ben yine Acıbadem Hastanesi’ne gideceğim ☹. 

Benim sıkıntılarım maaşallah yok, iyiyim. Biraz uykum var. Erkenden yatıyorum. Hala kıyafetlerime girebiliyorum. Daha iş yerinde birkaç kişinin haberi var hamileliğimden. Bakalım ne zaman anlamaya başlayacaklar? Bir çok kişinin söylediği ve yine bir çok yerde okuduğum topuklu ayakkabı giymek ile ilgili olumsuz düşünceleri ben hiç takmadım. Hala topuklularımı giyiyorum. Zaten tüm gün oturarak çalışıyorum. Ofis içerisinde giydiğim topuklu ayakkabı beni rahatsız etmiyor. Zaten ben senelerdir topukluları sadece ofis içerisinde giyerim. Sabah-akşam eve gidiş gelişlerimde mutlaka spor ayakkabılarım ile değiştiririm. İş çıkışında beni görenler için çok komik bir kombinasyon gibi dursa da ayak sağlığım için böylesinin daha iyi olduğunu düşünüyorum. Hem kızım olacaksa ona da şimdiden bu ipucunu öğretmiş oluyorum ;)

Haftaya görüşmek üzere...

Melek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım