14 Temmuz 2014 Pazartesi

Emel'in Bebek Yapım Günlüğü — 4. Bölüm

Merhaba Herkese, 

Haftasonu Kızılay’daydık. Kalabalık ve hayat var orada. Öncesinde pilates, biraz Tunalı kaçamağı, arabayla ilk kez Tunalı’ya gidişim gayet başarılıydı ☺ Haftaiçi kalabalıktan uzakta yaşıyorum. İşim şehirdışında nerdeyse. Evim desen o da şehirmerkezinden uzak. Servisle çevreyolundan gidip geliyorum eve. Kimi zaman özlüyorum bu hareketliliği kimi zaman ohh be sessizlik diyorum... Yine kendimizi kalabalığa attığımız bir gündü. Önce mendil satan çocuğun annesinin elinden tutarak giden bir çocuğa arkasından bakakalması çarptı gözüme. Kim bilir neler geçiyordu kafasından. Başını okşayarak geçip gittik yanından. 


Eşimin kimi zaman önüne geçemediğim hadi arada yesin dediğim hamburger krizi tutmuştu. Ben elimden geldiğince yemiyorum öyle şeyleri. Bir masaya oturmuş eşimi beklerken başka bir masada Kızılay’da çoğu kişinin tanıdığı mendil satan çocuklar oturuyordu. Önlerindeki patates kızartmalarını, hamburgerleri yiyorlardı. Derken bir bayan geldi elinde iki paket vardı. “Bunlar da kardeşlerinizin” dedi. Ben hiç o gözle bakamamıştım o çocuklara, hiç elinden tutup bir hamburgerciye götürme cesaretini hissetmemiştim kendimde. Eşimin patateslerinden alırken inanın boğazıma takıldı. Çocukken babamın bizi hamburgerciye götürdüğündeki mutluluğumuz geldi aklıma nasıl da mutlu olurduk kardeşimle... Onların da çocukluklarını yaşamaya, arada şımartılmaya ihtiyaçları var.. Güzel yürekli bayan size teşekkür ediyorum... 

Bu hafta doktora tezimde ilerleme kaydettim. Aslında çok basit olan bir ayrıntıyı gözden kaçırınca oturmuyordu taşlar bir türlü yerine, odaklanmam gerekiyormuş sanırım. Şimdilik önümü görebiliyorum. Bu omuzlarımdan yükün birazını kaldırmama yetti. Bir de tez danışmanım onaylarsa tam olacak ;) Havalar da ısındı ya çalışması o kadar zor ki evin perdelerini indirip dışarıyı görmemeye çalışıyorum ☺. 

Bu arada bebek yapım aşamasında ise vücudumun dengesi yeniden kuruldu çok şükür herşey yolunda. Buna sevineceğim hiç aklıma gelmezdi hayat sen nelere kadirsin ☺ İniş çıkışlarım oluyor: mesela işyerinde yemekte başka masada bebek muhabbetinin geçmesi üzerine masayı bir anda terketmek isteyişim gibi... Garip karşılanıyorum muhtemelen ama beni anlamasını beklemiyorum kimsenin. Neyse, çıkayım şu moddan hemen! Yeni heyecanlı bekleyişler beni bekliyor ;) Bir gün o muhabbeti yapan sen de olacaksın Emel (inşallah yani ☺ ) İyi şeyler düşünmek istiyor insan ama bu aralar gördüklerimiz, duyduklarımız, bize hissettirilenler, yasaklar bunu imkansız kılıyor. Güzel günlere çok ihtiyacımız var.. 

Haftaya daha güzel bir pazartesiye uyanmak dileğiyle... 

Sevgiler

Emel

3 yorum:

  1. İnşallah en kisa surede sizde o muhabbet ileri yaparsinuz.olmasa bile hayat size değerli bir es mutlu bir yuva vermiş mutlaka vardır bir yerde bekleyen birşeyler.dualarim sizinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız insanın böyle zamanlarda gözden kaçırdığı, şükretmesi gereken mutlu taraflar olabiliyor. Teşekkür ederim yorumunuz ve dualarınız için:) Sevgiler.

      Sil
  2. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım