19 Mart 2014 Çarşamba

Tuna'nın Tüp Bebek Yapım Günlüğü – Bölüm 13

Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz haftadan bu yana daha bir neşeli umutlu ve olumluyum hayata karşı. Kaynağı belirsiz bir yerden bir enerji bir ışık fışkırıyor sanki içimde. Nereye baksam Star Wars’daki ışın kılıcı sesi çıkıyor içimden sanki. İçimdeki ışık, ışın kılıcı sesi çıkarıyor yani. Kafamı nereye çevirsem aynı ses. Gazete okuyorum , TV’ye bakıyorum, sosyal medyadan takip ediyorum gündemi. Işın kılıcı mavi bir gölgeyle dönüp duruyor başımım üzerinde hep! fyiiiff fyiiiff sesi hiç kesilmiyor. İşsizlik azalıyor, kimsenin kafasında fişek filan yok, feribottan denizin karanlık dibine inmiyor 5 yaşındaki çocuklar, polislerin tüfekleri hep gökyüzünü hedef almış , birkaç tane martı yaralanıyor sadece ona üzülüyoruz ama olsun mobese’ler her daim açık ve kayıtta Allah’tan. Gerçekler hep ortada. Herkes eceliyle yaşlanınca ölüyor güzel ülkemde. Ne güzel işte. Iyi oldu ama her hafta bir stres bir stres. Aman yapma Tuna, aman iyi düşün Tuna. Amaaaan ya dedim sonunda. Yetti gerçekten, bu ne ya. Hayatım böyle mi geçecek hep! Iyi haberlerin insanıyım ben bundan böyle. Eğlencenin adresi, pembe rujların efendisi, nerde ne yesem’lerin ve erken rezervasyon tatillerinin gözdesi. 

Bu satırları yazan kişinin şu an ateşi var. Son 4 gündür de kendi tarihinin en vurucu grip vakasını yaşıyor. Cumartesi günü gittiğimiz doktor bu gribal durumu hafif atlatmanızı umuyorum dedi. Eşimin de yönlendirmesiyle , serum yemek ister misiniz diye sordu kibarca. Hayır teşekkür ederim ben almayayım ama eşim yiyebilir çok istiyorsa dedim. Tabii o sırada hasta olan sadece bendim. Sonra eşim ve ben o serumu 2 gün sonra yani dün erken saatlerde acil serviste kendi rızamızla yedik bir güzel. Bu üstün gelişmiş virüs nedeniyle son 3 gün tümüyle flu geçti. Ne zaman uyudum uyandim ne zaman sabah ne zaman akşam oldu anlamadım bile. Her yerimi saran eklem ağrıları, eşimin ateşler içindeki hali, sırt ağrıtan bir öksürük, yoğun bir halsizlik sürekli üşüme titreme. Canımıza okuyan bu virüse okyanus ötesinden acil bir beddua istiyorum! Yatıyorum kalkıyorum kulaklarımdan sanki ateş çıkıyor. Elimde bir ışın kılıcı kötülerle savaşıyorum hep. Fyiiff kellesini kesiyorum fyffff kör kuyulara gönderiyorum. Işın kılıcı steril bir alet temiz kesiyor, her eve lazım. Acilden ayaklarımı sürekleyerek çıkarken doktora gelecek ay tüp bebek tedavim var bu ilaçlar dengeyi bozmasın şimdi diyorum. Hayır reçetede antibiyotik bile yok, içiniz rahat olsun diyor. Unutmadığım tek konu bu. Yoksa virüs yüzünden diğer her şey flu. Ya kabuslar diyorum, ateş yapıyor normal. Geçecek yakında diyor. Ona inanmayı çok istiyorum. 

Sevgiler,

Tuna

5 yorum:

  1. Cok gecmis olsun Tuna, moralini yuksek tut hepsi gececek ne gecmiyor ki su hayatta :)

    YanıtlaSil
  2. Kıyamam size, çok geçmişler olsun ikinize de.
    Öpüyorum steril steril :)

    YanıtlaSil
  3. Tunacığım çok geçmiş olsun en kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  4. Arsu, Derya, Emel çok teşekkürler. Bugun bir serum daha yedik, hem de buyuk boy! Aile boyu içecek kampanyasına katılmıs gibiyiz :) opuyorum ben de steril steril :))

    YanıtlaSil
  5. Asa kredi kredisi sirketi, kisisel isyerinizi baslatmaniz için gereken her
    miktari ödünç vermeye hazirdir. Biz% 2 faiz oraniyla kredi veriyoruz, bu
    yüzden için basvurun.
    Tarimsal çiftçilik kredisi. Krediye ihtiyaciniz varsa bizimle iletisime geçin.
    E-posta: asaloaninstituteplc@gmail.com, ayrica bu adresle de iletisime geçebilirsiniz
    E-posta: asaloaninstituteplc@yahoo.com

    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start
    up your personal business. we give out loan at 2% interest rate, so Kindly apply for
    agricultural farming loan. if you need loan contact our
    email:asaloaninstituteplc@gmail.com, you can also contact this
    email:asaloaninstituteplc@yahoo.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım