12 Mart 2014 Çarşamba

Emel'in Bebek Yapım Günlüğü — 2. Bölüm

Merhaba herkese, 

Geçen hafta günlüğümün ilk bölümüyle sizlerle tanışmıştım. Bu hafta doktor kontrolüm vardı ve çok şükür herşey yolunda! Yeni bir operasyona gerek yok;) Doktorumuz bu ay geçtikten sonra beklemenizi gerektirecek bir durum yok dedi ve Haziran’a kadar zaman verdi. 2014 biraz üzücü başladı ama güzel sonlandıracağımızı düşünerek umudumuzu kaybetmeden çıktık doktorun yanından...

Herhalde en zor şey kendini ikna etmeden önce çevrendeki seni önemseyen insanları ikna etmek. Doktoruma güvendiğime dair inancımı onlara da aşılamak... Başımıza gelenlerin bir daha tekrarlaması olasılığı, neden bir müdahale yapılamadığı, sağlığımın yerinde olup olmadığı gibi kafamı kurcalayan soruları doktoruma sordum ve cevaplarımı aldım. Bir daha böyle bişey yaşanmayacağının garantisi verilemiyor ne yazık ki... Bunu hiçbir doktor da veremez diye düşünüyorum. İlk düşükten sonra zaten bir dolu araştırma yapıldı. Bundan sonra yapılması gereken sadece çok odaklanmadan yolumuza devam etmek.
Eveeett nerde kalmıştık, koşturmacanın neresindeydik diye başladım bu hafta işime. İlk gün çok zor geçti sorular, meraklar, nerdeydin, n’oldu, nasıl oldu ve tutulamayan gözyaşları. Ama sonra geçti, iyileştim kendimi yeniden güçlü hissediyorum ya da öyle hissetmek istiyorum. Sanki bunlar hiç yaşanmamış gibi devam etmek... 

Sevdiğim bir arkadaşımla beraber pilates kursuna yazıldım. Cumartesi sabahları kendime torpil geçeceğim ve keyifli bir zaman beni bekliyor. Odaklanmam gereken bir de doktora tezim var. Hayata tutunmak için bir neden daha bitir artık şu tezi ;) Hamileliğin son haftalarında daha doğurmadın mı sorularından bunalmak gibi tezini daha bitirmedin mi soruları da benim üzerimde aynı etkiyi yaratıyor ☺. Hocam “At artık şu yükü omuzlarından Emel” dedi. Belki de bebeğimin beklediği de budur. Hep bebeğimle beraber giricem savunmaya diye düşünüyordum ama bir yandan da ya zor bir hamilelik olursa diye endişeleniyordum. Şimdi elimde son bir fırsat. Son diyorum bak bebeğim ona göre anlaşalım şimdiden! Bir daha öyle gitmek yok! 

Bu haftasonu “Bi küçük Eylül meselesi” filmine gittik arkadaşlarla biraz kafamın dağılması için. Beni bu kadar etkileyeceğini tahmin edemezdim. Çok ama çok beğendim. Nedenini çok anlamadım çünkü hüzünlü bir filmdi ama garip bir şekilde bir umut oldu bu film benim içimde. İyi ki gitmişim ;) Şimdi kafa dinlemenin, evimle, tezimle, eşimle ve sevdiklerimle güzel zamanlar geçirme vakti. 

Gelecek hafta görüşmek dileğiyle, 

Emel

4 yorum:

  1. Emelciğim merhaba, seni uzun zaman sonra burada görmek süpriz oldu. En içten duygularla, dileğinizin, sizin için en doğru zaman ne zamansa o zaman gerçekleşmesini diliyorum. Eski bir dost :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski dost Miray, çok oldu görüşmeyeli mutlu ettin beni :) Güzel günleri sadece buradan değil birlikte de paylaşmak dileğiyle;) Sevgiler..

      Sil
  2. Benzer şeyleri yaşadım. Şu an ikiz kızlarım iki yanımda uyuyor. Herşey geride kalıyor. Yasarken yürek dolusu göz yaşı. Geçip gittiğinde o kafar da uzulecek bi sey yokmuş hissi.
    Heyecanla bekliyorum mutlu sonunuzu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın çok sevindim sizin adınıza ne mutlu size:) Zor günler bitecek inşallah bize de arkasından gülmek kalacak. Sevgiler..

      Sil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım