25 Aralık 2013 Çarşamba

Tuna'nın Tüp Bebek Yapım Günlüğü – Bölüm 8

Merhaba,

Geçen haftaki yazımda size çok zor geçen birkaç günün ardından gelen iyi haberle içimde doğan güneşten ve tekrar umutlu olmanın sıcaklığından belki yeterince bahsedememişimdir... Oturup kalkarken daha dikkatli davranmalar, her gece yatmadan babasıyla konuşturmalar, hayal kurmalar sonra günün her anı mide yanmasıyla grisini yemenin keyfini yine de anlatmam zor olur. 


Tüm bu iyiliğe rağmen içimdeki kaygılar hiç bitmedi. Onu yitirdiğim duygusu bazen her şeyden çok daha gerçek geliyordu. Ama sonra bazen tek satırla bazen de uzun paragraflarla bana dualarını ileten o müthiş; güneş/ deniz/ gökyüzü kalpli kadınların mesajını okuyordum. Evet, sizin mesajlarınızdan bahsediyorum. Hepsi bana çok iyi geldi, teşekkür ederim. Bu ortak noktada, anne olma isteğinde tüm kalbimizle buluştuğumuzu hissettim. Tüm annelere, anne adaylarına, anne olmak isteyen müthiş kalpli kadınlara hepinize tekrar çok teşekkür ederim. 

Ama çok üzgünüm size iyi haberler veremiyorum. Cuma günkü kontrolde kesenin hiç büyümediğini gördük. Yine de bir hafta bekleyelim dediler. 1 hafta olmasa da birkaç gün bekledik. Kese var ama içinde olması gereken embriyo yokmuş Yani bir yerde çok başında kalmış sonra büyüyememiş. Halbuki artık kalp atışının bile çok rahat görünmesi gerekirmiş. Ama olmadı... Kısmet değilmiş. Henüz zamanı gelmemiş, hayırlısı bu değilmiş, biz henüz hazır değilmişiz, bebeğimiz bizim için biraz daha zaman istemiş. Artık kendimi hangisi ile teselli ederim bilemiyorum. Delilik bazen çok yakın duruyor insana... Düşünmeyi durduracak bir düğmeye ihtiyacım oluyor şu ara. 

Bugün tekrar bir kontrol var, sanırım bundan sonra olacaklara karar verilecek. Gebeliğin nasıl ve zaman sonlandırılacağı konuşulacak. Geçen birkaç günü size daha ayrıntılı anlatmayı deneyebilirim, muayeneden sonra doktorun odasında sadece ağlayarak oturduğumu hatırladığımı ama konuşulanların çok farkında olmadan sadece eşimin beyaz yüzünü seçebildiğimi. kalbimi sıkan o korkunç elin verdiği tarifsiz acıyı... Hastane çıkışında soğukta bankta oturup daha çok ağladığımı eşimin bana sarılışını orada duran hiç tanımadığım bir kadından istediğim sigarayı eşimin daha üzgün bakışlarını... Kelimelerin duyguları bir iletken gibi kalbinize aktarabilecek kadar yoğun bir gücü olduğunu biliyorum bu yüzden çok da uzun yazmayayım bu defa. Hem bana hem size yazık. Tuttuğum yasın bir sonu olacak elbet. Bu durgun bu sersemlemiş, ışığı sönmüş halim geçecek. Tekrar ve ümitle sarılacağım anne olma isteğine... biliyorum. 

Hep sağlıklı ve iyi olanı dilemiştim. Hayırlısı için bu kadar dua ederken şimdi isyan etmenin doğru olmayacağını hatırlatıyorum kendime. Daha güzel enerjilerle sarınıp umutla neşeyle iyi olacağım günleri bekliyorum şimdiden. Tekrar güç toplayıp hayata ve aranıza dönmeyi planlıyorum. Sadece biraz zamana ihtiyacım olacak. Böyle üzgün değil de çok daha güzel, neşeli günlerimiz olsun. Hepinizden ayrı ayrı çok güzel haberler bekliyorum. 

Sevgiler, 

Tuna

11 yorum:

  1. Çok üzüldüm, çok geçmiş olsun. Acınızı hiçbir sözün dindiremeyeceğini çok iyi biliyorum. Altı kez kaybetmiş, yedincisinde kavuşmuş bir anne olarak dilerim Rabbim size ve eşinize çok acı çektirmeden hayırlı evlatlar versin. Allah sabrınızı arttırsın.

    YanıtlaSil
  2. Ne diyebilirim ki... Dediğiniz gibi daha zamanı gelmemiş demek. Ben de donmuş embriyo transferi için hazırlanıyorum. Belki 2-3 hafta sonra sizinle aynı durumda olacağım. O nedenle kendimi hiç ümitlendirmemeye çalışıyorum. Kimseye bu konudan bahsetmiyorum. Ama içimde ne hayaller kuruyorum...
    Hep mutlu haberi alma isteği ile yeniden yeni ümitlerle başlıyoruz bu sürece. Her şerde bir hayır var derler. Ben de buna yürekten inanıyorum. Allah evlat verip sonradan onun acısını yaşatmasın. En büyük acı dedikleri evlat acısını yaşamamak için belki de çocuk sahibi olamıyorum, bilemiyorum... Her şey kaderde nasıl yazılmışsa bir bir yaşanacak. Umarım hayırlısı olur...
    Uzun bir süredir yapım sürecindeyim. Ben de yazacağım inşallah yaşadıklarımı bir gün...
    İnşallah mutlu sonla biter...

    YanıtlaSil
  3. Canım Tuna,
    Hep hayırlısı için dua ederek çok çok iyi yapıyorsun. Allah`ım da demek ki en hayırlısını vermek için uğraşıyor sana. Sabret arkadaşım. Çok sarılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. tuna, seninde dediğin gibi daha zamanı değilmiş belki de :( lütfen umudunu kaybetme her şeyin hayırlısını dilemekten başka çare yok. belki bu sefer senin ve ailen için böylesi hayırlıymış .... lütfen geleceğe umutla bakmaya devam et...

    YanıtlaSil
  5. Sözün bittigi kelimelerin tukendigi ve yüreğimden dualarin sel gibi aktigi andayim.Tesellisi yok malesef cabuk toparlanman ve yeniden tedavi olup yavtuna kavustugunu duymak icin dualarim seninle Tunacim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Tuna seni çok seviyoruz... diliyorum gözyaşların bir an önce kocaman tebessümlere döner... sen kalbi kocaman bir kadınsın; gönlünden geçen hayatına hop diye düşecek, yürekten inanıyorum... kocaman sarılıyorum sana...

    YanıtlaSil
  7. seni çok iyi anladığımı ve üzüntünü iliklerime kadar hissettiğimi söylememe gerek var mı? allah içini ferahlatsın. hayat sürprizlerle dolu. senin de payına düşen güzel bir sürpriz var eminim. dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  8. Benim ilk hamileliğimde bebeğin kalp atışları durmuştu. İkincisi de kimyasal gebelikti. şu an 3.5 aylık oğlum var.duygularını çok iyi anlayabiliyorum. İnşallah bu günleri unutucaksın. Senin de hamilelik günlüğünü okuyacağız. Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  9. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil
  10. Eger bir tarim, ögrenci, borç, insaat, veya konsolidasyon kredi ihtiyacim var, lütfen asagidaki e-posta (yakubuafentokhai@yahoo.com) veya (yakubuafentokhailoans@admin.in.th) üzerine Yakubu Afentokhai Kredi Sirketleri LTD basvurun,
    Facebook: https://www.facebook.com/yakubuafentokhaisule

    YanıtlaSil
  11. Asa kredi kredisi sirketi, kisisel isyerinizi baslatmaniz için gereken her
    miktari ödünç vermeye hazirdir. Biz% 2 faiz oraniyla kredi veriyoruz, bu
    yüzden için basvurun.
    Tarimsal çiftçilik kredisi. Krediye ihtiyaciniz varsa bizimle iletisime geçin.
    E-posta: asaloaninstituteplc@gmail.com, ayrica bu adresle de iletisime geçebilirsiniz
    E-posta: asaloaninstituteplc@yahoo.com

    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start
    up your personal business. we give out loan at 2% interest rate, so Kindly apply for
    agricultural farming loan. if you need loan contact our
    email:asaloaninstituteplc@gmail.com, you can also contact this
    email:asaloaninstituteplc@yahoo.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım