9 Aralık 2013 Pazartesi

Tuna'nın Tüp Bebek Yapım Günlüğü – Bölüm 6

Merhaba, 

Geçen haftaki yazımdan beri bugünkü günlüğümü okumayı heyecanla beklediğinizi biliyorum. Pazartesi günü öğle saatleri. Şu an ofisteyim. Çalıştığımı pek söyleyemeyiz. Şu an okuduğunuz BYBO günlüğümü yazıyorum olduğum yerde. Üzgünüm ama ağlamak istemiyorum. En azından burada! Gece nerdeyse hiç uyumadım. Şu an yatağımda olmayı çokça ağlayıp sonra uyumayı hayal ediyorum. Bu satırları okurken, birazdan aslında bu kadar üzülecek bir şey yok, böyle erkenden kendini hırpalamasaydın keşke diyenleriniz olacak. Ama elimde değil. Hevesle okunacak bir roman yazmak değil hevesim, o yüzden çok uzatmadan yazacağım. 

Bugün transferimin 14. Günü. İlk testi 2 gün önce yaptırdım. Beta HCG değeri 306 olarak aldık sonucu. Çok sevindik! Hemşire çok iyi bir sonuç bu, ikiz olabilir dedi. Ama biz temkinli davrandık yine... Öyle çok coşmadık, sadece çok şükredip devamının sağlıkla olmasını diledik. Ama işte insan kalbi durmuyor, kalbimde kelebekler uçuştu. İkisinin de iyi olduğuna dair inancım arttı. İlk haftalarda tek mi çift diye düşünürken şimdi birinin tutunamadığını düşünmek bile istemiyorum. Bu beni çok üzüyor. Lütfen ikisi de iyi olsun, lütfen! 
İlk testin 2 gün sonrasında testin tekrarlanması gerekiyor. Ve genel anlayışa göre bu değerin 2 katına çıkması gerekiyor. Sağlıklı ve iyi giden bir gebeliğin ilk ve en önemli göstergesi buymuş. Bu sabah erkenden hastaneye gittik ve testi yaptırdık. Bu sefer sonuç 478 çıktı. Değer iki katına filan çıkmadı yani! Hemen hemşireyi aradım. Doktorla konuşup arayacağını söyledi. Ama ben bekleyemedim ve tüp bebek tedavisinden önceki doktorumu arayıp değerleri söyledim. Artış hızı düşük kısa bir duraklama da olabilir, dış gebelik de olabilir dedi. Aldım ağzımın payını, teşekkür edip kapadım. Eşimle aynı yerde çalışıyoruz biz. Benden 10 saniye sonra onun da sonuçtan haberi oldu. Gözlerindeki heyecanı çok sevmiştim halbuki. Şimdi yüzünde doğru dürüst ne bir renk ne de bir nebze olsun neşe kalmadı. Yine de; ¨İşte değer yükselmiş, kötü bir şey yok hemen üzülme 2 katına çıkmasa da olur, dur hemen böyle yapma’’ diyerek beni teselli etmeye çalıştı. Ben kapısını kapadığımız toplantı odasında çok fazla ağlayamadım. Hep hayırlısı için dua ettim. Şimdi isyan edemem. 

İlk yazımda sanırım bahsetmiştim 2 kez kimyasal gebelik diye adlandırılan/erken düşük diye de bilinen kötü tecrübem var. Benim gibi anne olmaya çok hevesli kadınlar daha adet günleri bile gelmeden fark edip kan testinde pozitif sonucu görüyorlar ancak 2 günlük ara ile tekrarlanan testlerde değer yavaş yavaş düşüyor. Sonra kendiliğinden adet olunuyor. İşte bu tekrarlanan testlere karşı zaten bir korkum vardı. Şimdi sonuç 2 katı olmayınca olmadı yine, her şey bitti girdabına düşüverdim hızla. Ben böyle kendi içimde debelenirken tüp bebek hemşiremiz aradı. Doktorla görüşmüşler. Evet, hızı biraz düşük ama moral bozmak yok. Testi 2 gün sonra tekrarlıyoruz dedi. Sesim titriyordu konuşmak istemiyordum. Çift embriyo transferi yapmıştık ya belki biri tutunamamıştır değerin hızı ondan düşmüş olabilir. İlaçlara aynen devam sakın moral bozmayın dedi tekrar ben hiçbir şey demeden telefonu eşime verdim. Orda kısa bir kopma anı yaşandı haliyle. Ağlamaya başladım. Baktım kontrollü olamayacağım tuttum kendimi. Eşime de sen vazgeçme sakın dedim. Ben de toparlanacağım dedim. 

Ben ümidimi kaybetmedim. Yani öyle umarım! Çok üzgünüm evet kalbim çok acıyor ama vazgeçmek istemiyorum. Onları hala ilk günkü heves ve büyük sevgiyle istiyorum, bekliyorum. Lütfen onlar da benden, bizden vazgeçmesinler! Sonuçta hala bir gebelik durumum var. Ama sağlıklı gidip gitmeyeceği 2 gün sonraki yeni sonuçla belli olacak. 

Eve dönüş tarihi bir türlü kesinleşmeyince transferden birkaç gün sonra daha fazla dayanamayıp telefonda anneme tedaviye başladığımızı söyledim. Çok şaşırdı! . Ben öyle istediğim için de durumu kardeşime belli etmedi. Tedaviye başladığımdan bu yana tam 3 hafta kendimi tutmuştum. Ama işte bir yerde balon patladı! Bilsin istedim, çok istedim bunu. Onun duasını hissetmek istedim en çok. Ana işte, ötesi yok! Bu telefon konuşmasından 1 hafta kadar sonra yani şimdiki zaman ve annem bu akşam eve dönüyor. 2 gün önceki sonuçtan da haberi var. Bugün aldığım yeni sonuçtansa bahsetmeye hiç gücüm yok. Çarşamba kesinleşecek hayırlısı diyip kendimi uzak tutmam lazım bir şekilde. Gece neden öyle kabus gibi geçti bilmiyorum. Ama genel olarak hep sıkıntılar içindeydim ve hiç uyuyamadım. Daha sonucu almadan sıkıntısını yaşadım sanki. Şimdi en çok uyumaya ihtiyacım var. Bu akşam annemi görüp sarıldıktan sonra uyursam yarına daha iyi olurum diye umuyorum. 

Miniklerim sıcak yuvanızda güzel güzel büyüyün. Bir yere gitmeyin. Bizim evin minikler milli takımı, lütfen bizden vazgeçmeyin, dayanın ve bizimle kalın. Lütfen sağlıkla gelin bize... 

Bizi ve sonucu merak eden herkese çok teşekkür ederim şimdiden. Tüp bebek anneleri ve anne adayları belki benzeri tecrübeleri yaşamıştır, lütfen siz de düşündüklerini yazın. Haftaya görüşmek üzere...

Sevgiler,

Tuna

11 yorum:

  1. Canım Tuna,
    Ne olur ümitsizliğe kapılma. Daha meydanda olmayan bir olumsuzluk yüzünden şimdi moralini bozma. Evrene pozitif enerji gönder. Her şeyin iyi olacağını söyle kendine ve içinde HÂLÂ sana tutunan miniklerine. Sonrasında da hayırlısını dile. Hepiniz için en iyisi, en güzeli neyse; o olsun arkadaşım.
    Bol sanşlar diliyor, senin için dua ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Anne duası gibisi var mı? Yıpratmayın kendinizi bu kadar nolur...Sizinki dereyi görmeden paçayı sıvamak. İnsan çok yoruluyor biliyorum, ümit etmek bile o kadar acıtıyor ki insanın canını ancak benim dinimde ümitsizlik imansızlıktandır. Kesmeyin ümidinzi....Bu kadar olduysa bundan sonrası da olur inşaallah (=

    YanıtlaSil
  3. ahhh Tuna ahhh Tuna, güzel ruhlu anne... sana yakında "size anne diyebilir miyim?" diyeceğim, öyle bir sıcaklık yayıyorsun. bu enerjini sizin minikler takımı eminim hissediyor. bekliyoruz biz de seninle birlikte... kendimi BYBO teyzesi ilan ettim, yanındayım, duamdasın...

    YanıtlaSil
  4. Tuna'm sakın üzme kendini olur mu? Benim ilk değerim 41 çıkmıştı. 16. gün değerim de 100 lü bişi çıktı. Ama bak benim bebeklerim benimle. Nasıl hissettiğini çok iyi anlıyorum ben de 12. gün test sonuçlarımı aldığımda doktorum depoda embriyolarımız var nasılsa diye teselli etmişti beni. ama sonuç pozitif oldu :) bebeğimin kesesini ve kalp atışlarını duyana kadar arafta yaşadım, hayatımın en kötü dönemi sanırım o süreydi. inşallah bebeklerin seninle olacak inanıyorum ben, her şey çok güzel olacak

    YanıtlaSil
  5. tuna yazıya eklenmiş fotoğrafı görünce ( gebelik testindeki gülen yüz) bir sıcaklık yayıldı içime. çok şükür dedim içimden. yazıyı okuyunca da umutsuzluğa kapılmadım, sen de kapılma. güzel olacak. dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  6. Eminim bu yazıyı okuyan herkes sizin için dua etmiştir. Bu kadar insanın duasıyla her şey yoluna girecektir. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. Umarım dün yapılan test sonucunda beklediğin artışı görmüşsündür ve artık yüzün gülüyordur..kolay bir süreç değil, yaşayarak öğrendim ve bu yüzden tüm dualarım, ben de dahil bu yola çıkan herkesin mutlu sona ulaşmasına dair..

    YanıtlaSil
  8. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil
  9. Eger bir tarim, ögrenci, borç, insaat, veya konsolidasyon kredi ihtiyacim var, lütfen asagidaki e-posta (yakubuafentokhai@yahoo.com) veya (yakubuafentokhailoans@admin.in.th) üzerine Yakubu Afentokhai Kredi Sirketleri LTD basvurun,
    Facebook: https://www.facebook.com/yakubuafentokhaisule

    YanıtlaSil
  10. yazınızı kelimesi kelimesine okudum. Sonucu paylaşırmısınız? Bebekleriniz hayata tutundu mu?

    YanıtlaSil
  11. Asa kredi kredisi sirketi, kisisel isyerinizi baslatmaniz için gereken her
    miktari ödünç vermeye hazirdir. Biz% 2 faiz oraniyla kredi veriyoruz, bu
    yüzden için basvurun.
    Tarimsal çiftçilik kredisi. Krediye ihtiyaciniz varsa bizimle iletisime geçin.
    E-posta: asaloaninstituteplc@gmail.com, ayrica bu adresle de iletisime geçebilirsiniz
    E-posta: asaloaninstituteplc@yahoo.com

    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start
    up your personal business. we give out loan at 2% interest rate, so Kindly apply for
    agricultural farming loan. if you need loan contact our
    email:asaloaninstituteplc@gmail.com, you can also contact this
    email:asaloaninstituteplc@yahoo.com

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım