27 Aralık 2013 Cuma

Derya'nın Bebek Yapım Günlüğü — 36. Bölüm

Belli belirsiz bir ara 

Merhaba sevgili BYBO ailesi, 

Bebek yapım (hazırlık) günlüğüm uzun bir zamandır devam ediyor. Fakat son haftalardaki heyecanlı bekleyişin yavaş yavaş sonuna geldik. Yılbaşı tatilinin hemen ertesi, yani ayın 2`sinde sabah erkenden kliniğe doğru yola çıkmış olacağım. Aklım ve duygularım karmakarışık. Ying-yang gibiyim; bir yandan seviniyor, bir yandan üzülüyorum. Seviniyorum, çünkü en sonunda yıllardır beklediğim tedaviyi olabileceğim. Umarım ruhum biraz huzur bulur. 

Oraya kendimi aramaya gidiyorum. Bunu sevgilime, doğmamış bebeğime; ama en çok da kendime borçluyum. Kimseye anlatamadıklarımı anlatmaya, kendime bile itiraf edemediklerimi itiraf etmeye gidiyorum. (Gerçi hiç tanımadığın insanlara löp diye içini en acıtan olayları anlatmak, öyle pek de kolay bir şey değil). Ama çıkışını bilmediğim yollarda yürümeye gönüllüyüm; bu sefer yalnız olmayacağım. Yolun sonunda, elinde fenerle birilerinin beni beklediğini hayal ediyorum. Artık karanlığıma çare olabilecek birileriyle karşılaşmanın duasını ediyorum. Elimden tutup çıkışa götürmeseler bile, oraya nasıl varabileceğimin ipuçlarını verecekler bana. Ve tüm bunları yaşayabileceğim için gerçekten ama gerçekten çok mutluyum. Orada ruhumu ve bedenimi dinlendireceğim. Deli gibi spor yapıp, dağlarda tertemiz kar havası soluyup, yoğun terapiler görüp hem içten, hem dıştan temizleneceğim. Bunun bana verdiği heyecan, tarif edilemez. 

Ama sevgilimden ve evimden ilk defa ayrı kalacak olmanın burukluğu, yutamadığım bir taş gibi boğazımda kaç haftadır. Sevgilime çok büyük bir aşkla bağlıyım ve ona aşık olduğum günden beri hiç bu kadar ayrı kalmadım ondan. Üç-beş gün, her ikimizin de iş seyahatleri oldu. Birinde o evde kalıp beni bekledi, birindeyse bendim heyecanla onun en sonunda eve gelmesini bekleyen. Evden ayrılmak buruklaştırıyor içimi, elimde değil. Kendimi motive etmeye çalışıyorum, her şeyin ne kadar güzel olacağını; her sabah ya da akşam havuzda nefesim kesilinceye kadar yüzeceğimin, doğada çok sevdiğim gibi uzun yürüyüşlere çıkacağımın, daha önce hiç görmediğim o dağlarda ve ormanlarda muhteşem fotoğraflar çekeceğimin, spor salonunda gönlümce ter atacağımın, tekli terapinin ve grup terapisinin hayallerini kurup çok ama çok seviniyorum. Ama her şey bitip de gece hiç tanımadığım, yabancı bir odaya ve sevgilimsiz, soğuk bir yatağa yattığımı düşündükçe içim bir garip oluyor. Neyse ki, sayılı zaman; çarçabuk geçeceğini biliyorum. Allah`ım sonunda kavuşması nasip olmayan ayrılıklar yaşatmasın. 

Ben bu romantiklikle orada kitap yazmaya da başlarım artık! Hatta her gün sevgilime mektup yazabilmek için bir kağıt blogu ve zarf paketi aldım. Her zarfın üzerine o günün tarihini atıp mektupları sevgilime göndermeyip çıkacağım güne kadar saklayacağım. Onun yerine, onsuz kaldığım 35 gün boyunca ona yazmaya devam edeceğim. İçimden geçen her şeyi, o gün yaşadıklarımı, kendimi nasıl hissettiğimi, onu nasıl özlediğimi yazıp duygusallıktan nirvanaya ulaşacağım. (Biz sanatçıların böyle şeylere ihtiyacımız oluyor, evet. Az buçuk mazoşist olabiliriz!) Klinikten çıktığım günden çok kısa bir süre sonra doğumgünü var sevgili canımın. Yazdığım bütün mektupları paketleyip ona doğumgünü hediyesi olarak vereceğim. Romantiğim, evet. Uslanmazından hem de! Beni arabayla oraya götürecek ve yine arabayla 5 hafta sonra çıkışıma gelecek. Aradaki zaman boyunca ziyarete gelmesini istemiyorum. Hem orada iyice kendi kendime kalıp bütün sorunlarımla kendim başa çıkabileyim, hem o bensiz azıcık kafasını dinlesin, hem de birbirimizi çok özleyelim istiyorum. (Psikopatlık da var biraz.) Ayrıca oradayken deli spor ve düzenli beslenmeyle eski halime dönme planlarım var. 5 hafta sonunda beni almaya geldiğinde ta-taaaa!! Fıstık gibi olmuşum meselâ! Ah, ne hayalperestim! Ve esas oğlan, fıstık haline dönmüş esas kıza yeniden aşık olur. Ama güzel hayaller insanı ayakta tutar. Bakalım, henüz bu konuda sevgilimi ikna edebilmiş değilim. Tabii ki beni ziyarete gelmek istiyor. 

Şu anda neler olacağını kestirmesi zor. Klinikte bu derece kendi başıma kalıp temizlenmeyi kafama koymuş olduğum için bu hafta detoks yaptım kendime. Temizlenip arınmaya önce bedenimden başladım. Orada da devam edeceğim; hem ruhen, hem bedenen. Gerçi o kadar hayal kurdum ama beni bekleyen nedir, aslında hiç bir fikrim yok! Yazının başlığı da bu yüzden. Binada kablosuz internet yokmuş, fakat internet kafe varmış. Açılış saatleri nedir, terapi zamanalarıyla çakışır mı, benim oradayken –ve gerçekleştirilmeyi bekleyen bu kadar hayalin arasında- internete girmeye fırsatım olur mu, şimdiden kestiremiyorum. O yüzden bu seferlik sizlere tam olarak “haftaya görüşmek üzere” diyemeyeceğim. Belki haftaya, belki bir dahaki aya; ama mutlaka yeniden görüşeceğiz. 

Haftaiçinde sevgilimle koyun koyuna televizyon izlerken reklam arasında Facebook`da geziyordum. Birden bir haber gördüm ve sevgilime dönüp tamamen ütopik, “Sevgilim, bu çocuğu evlat edinelim mi? Bak, kimsesi yokmuş.” dedim. Onun verdiği cevaba ise sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim. “Ama biz kendi çocuğumuzu yapacaktık.” Bazen böyle çocuk misali masum halleri var. Gülümsedim o böyle deyince. İyice koltuğunun altına sokulup meşhur kadın sorularından birini sordum: 

- Aşkım...
- Hmm?
- Birden ona kadar derecelendirmen gerekseydi, seninle bir çocuğumuz olmasını ne kadar istiyorsun, söyle.
- On.

dedi hiç tereddüt etmeden. 

- Peki, hiç bir etki altında kalmadan, sanki hiç plan yapmamışız gibi, tamamen içinden geleni söyle: denemelere ne zaman başlamak isterdin?
- Senin iyi olduğunu bildiğimiz zaman.
- Peki klinikten çıktığımda artık iyi ve hazır olduğumu bilseydik?
- O zaman hemen başlardık.

Gülümsedim, yanağına bir öpücük kondurup daha da sokuldum koltuğunun altına, başımı göğsünün üzerine koyup kalp atışlarını dinledim gözlerimi kapatarak. Bu sırada aklımdan geçti; biz bu ay tam da benim yumurtlama zamanımda mı aşk yapmıştık? 

Sevgiyle, 

Derya

3 yorum:

  1. Merhaba! Derya'dan haber alacak miyiz yakinda? Umarim hersey umdugu gibi guzel gecmistir.

    YanıtlaSil
  2. igein_h_yizevbekhai@admin.in.th: Eger ilgileniyorsaniz, bu e-posta adresinden bizimle irtibata iseniz merhaba sizin tüm kisisel is için kredi ararken, biz,% 3 faiz oraniyla kredi vermek. Belgeniz ok cevap veren herhangi bir gecikme olmaksizin derhal sizden aldigimiz be kez kredi biz bir hafta önce size transfer edilecek. Artik kredi basvurusunda, acil promosyon ok var.

    YanıtlaSil
  3. Eger bir tarim, ögrenci, borç, insaat, veya konsolidasyon kredi ihtiyacim var, lütfen asagidaki e-posta (yakubuafentokhai@yahoo.com) veya (yakubuafentokhailoans@admin.in.th) üzerine Yakubu Afentokhai Kredi Sirketleri LTD basvurun,
    Facebook: https://www.facebook.com/yakubuafentokhaisule

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım