10 Ekim 2013 Perşembe

Başak ve Tuncay'ın Hamilelik Günlüğü — 25. Hafta

Sınandık… Gerçekten sınandık… Tam üç buçuk saat! 

Geçen hafta şeker yükleme testi yaptıracağımızdan bahsetmiştim. Akıllı anne-baba adayı Yavuz çifti olarak, şeker yükleme testinin ne kadar süreceğini kestirememiş olduğumuzdan elimizi kolumuzu sallayarak hastaneye gittik. Ben ilk testte sonuçlar iyi çıkarsa bir daha kan vermeyeceğim diye planlamıştım. Yani hesabıma göre 8:00’de gidersek en geç 9.00’da çıkarız, sonra güzel bir kahvaltı yaparız. Daha güzel ne olabilirdi ki… 


Cumartesi sabahı kalkmak benim için bir işkence artık. Hastaneye vardığımızda henüz vezneler bile açılmamıştı. Moralimiz yüksek, hafif uykuluyuz ama hemen bitecek diye düşünüyoruz. Hemşireler çok tatlı ve ilgili, bu da güzel. Açlık kan şekeri için ismimi söylüyorlar, güleç bir yüzle oturuyorum koltuğa. Bebek hakkında kısa bir muhabbet… Bir saniye… Anlamadım… 3.30 saat mi… A tabi kolumu sıyırırım. Ama tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. 3 kere mi alınacak kan? Uppss… Acıdı biraz. Aslında o an aman bekleriz ne yapalım diye düşünmüştük. Ben düşünmüştüm. Tuncay daha duyduğu ilk dakikadan itibaren “Ne yapacağız ya burada 3 saat!” demeye başlamıştı. Elinde 75 mg. şekerli suyla gelen hemşireden sonrası ise tamamen bana destek olduğundan zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. 

O neydi öyle ya… Hala düşündükçe mahvoluyorum. Midem o kadar bulandı ki… Odada 3 kişiydik. İlk yıkılan ben oldum. Gözlerimden yaşlar süzüldükçe Tuncay çaresiz kaldı. Kusmamak için cidden çok direndim. Diğerleri de düştü merak etmeyin ☺. Limon karıştıranlar, bu ikinci doğumum bir şey olmaz diyenler… Neyse kanımızı birer saat arayla verdik. Gerek bulmaca çözerek, gerek sarılıp ağlaşarak cumartesi gününü bitirdik. Sonuçlar süper! Şekerle ilgili bir sorunumuz çıkmadı. Değerlerimiz de normal sınırlar içinde çıkınca başta kararlaştırdığımız kahvaltıyı Mihrabat Korusu’nda yaptık. 

Şeker testinin yanında tam kan sayımı, kızamıkçık, idrar gibi testler de tekrar yapıldı. Demirim diğer testlerime göre değer olarak biraz düşmüş. Sonuçları doktorumuzla yorumlayıp hap takviyesi almaya başladık. Ne kadar et yesem de dolmuyor artık depolar. 

Heyoooo!!!! İngiltere vizem çıktı. Bayramda Londra’dayız!! Bu tatile ikimizin de o kadar çok ihtiyacı var ki… İlaç gibi gelecek. (Eren'in düzeltmesi: ÇOK gerekli olduğu için kullanılan ilaç gibi gelecek). Bebek için de bakacağım şeyler nerede satılıyor diye iyi bir araştırma yaptık. Güzel eşyalarla döneceğim inşallah. Bu hafta sonu bayrama girmeden bebeğimizin odasına yavaş yavaş başlayalım demiştik. En son aldığımız karara göre güzel bir beşik alacağız ve 5 ay bunun içinde uyutacağız. Karyolasını ise beş ayın sonunda hazırlayacağız. Nasılsa 5 ay yanımızda yatacak. Çok tatlı sallanan beşikler bulmuştuk. Şimdi onları gözden geçiriyoruz. 
Bu da BYBO için oğlumuzun minik bir katkısı☺ Kendisi bugün birbirinden masum pozlar verdi. Doktorun dediğine göre bir kiloyu da aşmışız. Ben bu kilo olaylarına çok inanmıyorum ama dinliyoruz işte... Sağlıklı olsun da gerisi önemli değilmiş gerçekten…
Bizde havadisler böyle. 9 gün tatilimiz başlıyor. Önce Eskişehir, sonra Londra. Eh program böyle olunca önümüzdeki hafta günlük tutamayacağız. 

Tatil anılarımızla iki hafta sonra görüşmek üzere!

Başak

3 yorum:

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım