8 Haziran 2013 Cumartesi

Diren Gezi Parkı!

Yangınlar 
Kahpe fakları 
Korku çığları 
Ve irin selleri, aç yırtıcılar 
Suyu zehir bıçaklar ortasındasın 
Bir cana, bir başa kalmışsın
Pusatsız, duldasız, üryan 
Bir cana bir de başa 

Seher vakti leylim - leylim 
Cellat nişangahlar aynasındasın 
Oy sevmişem ben seni 
Üsküdardan bu yan lo kimin yurdu 
He canım 
Çiçekdağı kıtlık, kıran 
Gül açmaz, çağla dökmez 
Vurur alnım şakına 
Vurur çakmaktaşı kayalarıyla 
Küfrünü, medetsiz, munzur 
Şahmurat suyu kan akar 
Ve ben şairim 

Namus işçisiyim yani 
Yürek işçisi 
Korkusuz, pazarlıksız, kül elenmemiş 
Ne salkım bir bakış 
Resmin çekeyim 
Ne kınsız bir rüzgar 
Mısra dökeyim 
Oy sevmişem ben seni 

Ve sen daha demincek 
Yıllar da geçse demincek 
Bıçkılanmış dal gibi ayrı düştüğüm 
Ömrümün sebebi, ustam, sevgilim 
Yaran derine gitmiş 
Fitil tutmaz, bilirim 
Ama hesap dağlarladır 
Umut, dağlarla 

Düşün, uzay çağında bir ayağımız 
Ham çarık, kıl çorapta olsa da biri 
Düşün, olasılık, atom fiziği 
Ve bizi biz eden amansız sevda 
Atıp bir kıyıya iki zamanı 
Yarının çocukları, gülleri için 
Koymuş postasını 
Görmüş restini 
He canım 
Sen getir üstünü 

Uy havar 
Muhammed, isa aşkına 
Yattığın ranza aşkına 
Deeey, dağları un eder ferhadın gürzü 
Benim de boş yanım hançer yalımı 
Ve zulamda kan - ter içinde asi 
He desem, koparacak dizginlerini 
Yediveren gül kardeşi bir arzu 
Oy sevmişem ben seni

Ahmed Arif



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım