5 Mayıs 2013 Pazar

Leyla ile Konuşmalar- Bölüm 3


Leyla dün banyoda oynarken heyecanla beni çağırdı: 
- ANNNNEEEEAAAAHH! Ben kaka yaptım 
- NEEE! Leyla sen bilmiyor musun banyoya kaka yapılmaz, neden böyle yaptın!! Söyleseydin tuvalete giderdik. Çok kızdım sana! 
- Evet. 
- Nerde kaka hani? 
- Köpüklerin altında kaldı. 
- (Tıkacı çektim). Hani nerde?? 
- Köpükler gitsin orda. Çok büyük kaka. 

Köpükler gitti sular çekildi kaka maka yok. Bende jeton anca düştü... 
- Leyla sen beni kandırdın mı? 
- Hahahaha anne ben şaka yaptııııım hahahaha çok komiğim ben 
- Evet komiksin ama aynı zamanda sıpasın Leyla. 

 Böylelikle Leyla Hanım bana (yutturabildiği) ilk şakasını yaparak tarihe adını altın harflerle yazdırdı.
__________________________________________ 

- Anne bis evde hanki inkilisçe konuşuyoğuz? 
- Biz evde Türkçe konuşuyoruz Leylacım. Ama ¨Hangi dil?¨ diye soruluyor. İngilizce bir dil, Türkçe bir dil, İspanyolca bir dil... 
- Hayır anne bak dil bu: (Agzını açıp dilini gösteriyor)
___________________________________________ 

- Anne sen çok tatlı bi annesin. 
- Ayyyyyy çok teşekkür ederim Leylacım... Sen de çok tatlı bi çocuksun... Ben seni çok seviyorum... Canım benim... Harikasın sen... İyi ki doğmuşsun... Bayılıyorum sana...Gel sarılalım... Dur bi daha sarılalım... Canım kızım... Bi tanem benim... Çok seviyorum seni 
- Anne artık susuyoruz. Çok konuşmuyoruz. 
___________________________________________

- Anne ben eşeğim! 
- Yapma yau! 
- Evet. 
- Kararlarına saygı duyuyorum Leyla, seni değiştirmeye çalışmayacağım. Nasıl mutlu oluyorsan öyle... 
- Tamam 
___________________________________________

Leyla'yla odasında oyun oynarken çocuk boy sandalyelerinden birine oturdum. Sıpanın ettiği lafa bak: 
- Anne hayır, sen ona sığmazsın, popon çok büyük. 
___________________________________________

- Anne ben seni seviyoyum! 
- Ben de seni çok seviyorum Leylacım :) 
- Ben ¨çok¨ demedim! 
___________________________________________

- Leyla hadi gel oyuncaklarını toplayacaksın. Yardım edicem sana... 
- Hayır!
- Ne demek ¨Hayır¨??! 
- Evet değil demek. 
___________________________________________

Leyla, yatmadan okuduğumuz kitaplardan birinin köşesinde bir melek farketti: 
- Anne bu neeee? 
- Bu bir melek Leylacım 
- Ne iş yapıyoğ? 
- Hmmmm... şey... bu melek uyuyan çocukların üstünü örtüyor eğer hava çok soğuksa. 
- A-A! Neden? 
- İşte üşümesinler diye... 
- A-A! Başka bi iş yapıyoğ mu? 
- Beğenmedin mi bu işi? 
- Beğenmedim. 
- Hmmmm... uyusunlar diye çocukların kulağına ninni fısıldıyor 
- A-A! Neden? - İşte rahat uyusunlar güzel rüyalar görsünler diye 
- Beğenmedim. Anne bu melek oyuncaklarımı toplasın mı? 
___________________________________________

- Leyla sen benim canım mısın? 
- Evet 
- Canım kızım mısın? 
- Evet 
- Canımın içi misin? 
- Evet 
- Güzelim misin? 
- Evet 
- Bebeğim misin? 
- Evet 
- Bi tanem misin? 
- Hayır 
- Nasıl yani, bi tanem değil misin? 
- Hayır 
- 1 tane Leyla yok mu? 
- Yok. bebek Leyla var bi de (arkadaşlarımızın kızından bahsediyor) 
- Ben Leyla, bebek Leyla biz senin iki tanemiziyiz 
___________________________________________

- Leyla gel biraz konuşalım. Konuşalım mı? 
- Hı hı... 
- Sen bugünlerse çok mızmızlık ediyorsun, her şeye ağlayarak cevap veriyorsun bu benim hiç hoşuma gitmiyor! 
- Dondurma hoşuna gidiyor mu? 
___________________________________________

- Baba ben de elma soyabiliii miiim? 
- Hayır, çocuklar elma soymaz! 
- Leylalar soyar mı peki?
___________________________________________

Bir keresinde Leyla'yı otururken yakalamıştım. O anı ölümsüzleştirmek için derhal fotoğrafladım. Arasıra bakıp ¨oturabilen çocuk¨ özlemimizi gideriyoruz.
Natur-Med

Leyla ile Konuşmalar Bölüm 1
Leyla ile Konuşmalar Bölüm 2
Leyla ile Konuşmalar Bölüm 4

6 yorum:

  1. "dondurma hoşuna gidiyor mu?" bundan sonra sevimsiz her muhabbeti böyle saha dışına çıkarıcam, sos niyetine muhabbetin üstüne dökücem :)
    -tez ne alemde?
    -dondurma hoşuna gidiyor mu?
    -sorular tamam mı?
    -dondurma hoşuna gidiyor mu?
    -dersler?
    -dondurma hoşuna gidiyor mu?

    YanıtlaSil
  2. - Anne ben seni seviyoyum!
    - Ben de seni çok seviyorum Leylacım :)
    - Ben ¨çok¨ demedim!
    (Hemen cıvıtmayınız, ciddiyet istiyoruz demek istiyor herhalde :) )

    YanıtlaSil
  3. nasıl bir kendine güvendir Leyla'daki :) bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. anne artık susuyoruz konuşmuyoruz :))

    YanıtlaSil

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım