1 Aralık 2012 Cumartesi

Derya'nın Bebek Yapım Günlüğü- Bölüm 1

"Büyük lokma ye, büyük laf etme" demiş eskiler.  Benim hikayem tam da böyle başladı; büyük lafın ardından Allah Baba'nın sopasını yiyerek!

Öyle böyle de değildi ettiğim o büyük laflar; kelimenin tam anlamıyla ağzıma geleni söylemiş idim çocuk yapımıyla ilgili... Yok efendim çocuk neden yapılırmış da, bu isteğin altında yatan en büyük nedenlerden biri egoistlikmiş de, kim bilir acaba doğuracağın bebeği sevecek miymişsin de; daha neler neler... Hâl böyle olunca, daha önce
hayatımın aşkını bulup kapıma kadar getiren evrenin askerleri bir kez daha, ama bu sefer benim kulağımı bükmek için işe koyuldular.

O büyük söylemlerimin üzerinden hemen hemen üç ay geçmişti ki, bir sabah muhteşem bir kalp ağrısı eşliğinde
hayatım boyunca unutamayacağım bir kâbustan uyandım.  Gördüğüm rüyada sevdiğim, yuvam, eşim ölüyor ve ben bu koskoca dünyada onsuz yapayalnız kalıyordum!  Uyandığımda onun kollarında ağlaya ağlaya sakinleşmem saatlerimi aldı.  Fakat o andan itibaren biliyordum artık neden çocuk yapmak istediğimi: sevdigimden bir parcaya sahip olmak için!  Ve bu artık benim için önlenemez, değiştirilemez bir gerçekti.


O güne kadar sevgilimin de benim de aklımızda çocukla ilgili ciddi planlar olmadığı için bu fikre alışmamız, ikimiz için de biraz zaman aldı.  Bir yandan ben kendimi bu fikre alıştırmaya çalışırken, bir yandan da ürkütmeden sevgilimin kanına girmeye uğraşıyordum.  Nitekim, erkeğin de çocuk istiyor olması yine benim en hassas olduğum konulardan biri.  Çünkü tartışmasız; çocuk, anneye ve babaya aynı derecede ihtiyaç duyar.  Fakat doğaları gereği erkekler, çocuk sahibi olmaya biz kadınlar gibi dünden razı olmayabiliyorlar.  Nasıl her kadın doğurabilmesine rağmen “anne” olamıyorsa, her erkek de sperm üretmesine rağmenbaba” olamıyor.  Bu yüzden çoğu erkeğin baba olma fikrine alıştırılmaları gerektiğini düşünüyorum, ki ilerde baba rolünü içinden gelerek benimseyen ve bunun sorumluluğunu taşıyabilen bilinçli babalar olsunlar.  Emin olun; buna çocuklar kadar, biz kadınların da fazlasıyla ihtiyacı var.

İlişkimize dönüp baktığımda, çocuk yapmak için en önemli koşullardan olan
çiftin birbiriyle iyi anlaşıyor ve ilişkilerinin sağlam bir temele dayanıyor olması gerekliliğini her ikimizin de bu zamana kadar yerine getiriyor olduğumuzu gördüm.  Nitekim ilişkimizde anlayış, sevgi kadar saygi, sadakat ve hoşgörü yer almakta ve bunların bulunduğu bir ortama gönül rahatlığıyla bir çocuk getirmeyi düşünebilirim!  Herşey sevgiyle başlar ve inanın, dünyada en çok ihtiyacımız olan şey; SEVGİ! Bir kalbin yanımızda atmaya başlamasını istiyorsak eger, ona önce sevgi dolu bir aile vermemiz gerekir!

Tüm bunlardan sonra geriye, çocuk yapma fikrine iyice alışmak, gerekiyorsa hayatımızda buna göre değişiklikler yapmak ve hatta
hamileliğe adam akıllı hazırlanmaya başlamak kalıyordu.  İşte ben, sevgili Eren`in nazik teklifiyle burada sizlerle hamileliğe nasıl adım adım hazırlandığımı paylaşacak, her hafta birbirinden heyecanlı bebek yapım maceralarımla karşınızda olacağım.

Sevgiyle,

Derya


2. bölüm burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkür ederim

Bebek Yapım Bakım Onarım

Bebek Yapım Bakım Onarım